Monday, November 16, 2009

Sabar buat kerja

Adehh.penatnya menaip transkripsi (bukan album Siti Nurhaliza munya label k).hahaha. ini pensyarah saya punya, Dr.****..Dari jam semalam lagi..then bangun pukul 5 sampai sekarang..masih tak siap lagi. Sebenarnya, ini merupakan salah satu research (penyelidikan) keja ini di sub kontrak kepada RA (Research Asisstan), dan di sub kontrak pula kepada saya dan kawan sorang ni.. best juga benda ni, banyak information serta pengetahuan yang saya dapat. so I’ve had plenty of experience if i further studying. yang penting..duit masyuk...hehe.biasalah pelajar macam saya ini, nak hidup.kena pandai-pandai cari tender. ni baru dapat tender kelas F ..mana tahu someday, dapat tender yang lebih high.ekekekkeke. Owh ya,my last paper pada 20 November ni. pray 4 me k.

Owh ya..bila cerita pasal research ni, teringat saya kepada borang permohonan Master(sarjana) yang tersadai dalam almari. saya tak fill in the blanks lagi. xpe,nantilah..

0 comments: