Friday, November 13, 2009

Cat in the rain

Tonight seem cold. raining outside. Hujan kian rancak di luar sana. Serancak fikiran aku menghafal nota-nota sejarah Asia timur ni. Kena ingat macam2. Entahlah..kenapa aku bebal sgt nak mengingat benda2 yg bertarikh ni. Kamakura la..kong Fu tze, shih huang ti. Fa Jia.huhu..last2 aku sendiri x mempunyai ingatan. erm..i reached kat indah kembara (desasiswa) dalam 30 minute yg lepas. Saya berpayung keseorangan dlm hujan. Sambil tgn kanan memegang erat kaki payung, telinga kiri dan kanan tertutup lubangnya dengan earphone mp3 aku!kasi sumbat je kt dlm telinga. ilmu dlm kelas umpama masuk telinga kanan keluar ikut lubang mana entah.harapan nk kekal dlm otak..kot2 paling teruk keluar lalu lubang telinga kiri..ada la juga lalu otak udang aku ni. ni x ..keluar ikut lubang lain...haiyaaa...actly aku x suka la berpayung.tapi demi kesihatan pakai je..esok ada ujian..kena jg kesihatan.

0 comments: