Monday, June 22, 2009

Alasan


Aku baru balik dari Tesco..satu alasan yang paling kukuh ke sana adalah kerana "lapar". Bekalan stok makanan dah kering. Saya tidak mampu memberi makan apatah lagi utk menyuap ke mulu-mulut perut ku ini. haha. Mereka (perut), melakukan mogok, menyebabkan aku benar-benar tersiksa dek kerenah mereka ini. Perut oh perut, kenapa kau lapar, mcm mana aku tak lapar,tuan tak mahu makan. hahaha. Ngap.ngap.ngap.(bunyi aku mengunyah epal )...hehe. atas tu merupakan makan dan minuman yg sempat dibeli. (tergesa2).Vitagen & epal hijau makanan sunat saya.haha.

14 comments:

l!l_sh!3zuka said...

wawawa,cambest je mknn u,nak sket,
ekekeke..;p

makan mmg sedap,kan?hee

Mr.Roselane said...

hehe..jemputlah makan.saya belanja.hehe.

fazlisa rohali said...

epal itu sdap....
nyummy!!!
vitagen? solivite besh!


u r tagged! ;)

kery said...

org matu or org daro...?

Mr.Roselane said...

to DARO :-)

kery said...

owh..
sama la..
ko pun to daro..
to kampung baru..
muahahaha
salam perkenalan..
jap,daro tinggal kat mne?
kampung ape?

Mr.Roselane said...

ko kpg tengah..hehe..yeah.salam perkenalan too..walking blog actly..boring cuti eh..huhu

kery said...

jap..
kampung tgh tu yg berjiran dgn bruit sume tuh?
org pulau r nih..?
then pi pulau pinang plak..?
keje or study kat penang?

Mr.Roselane said...

nope.ngah daro. segak pangtray,.still stdying here..hehe

kery said...

owh..usm..?dao asang mo..kira panai la eyh..hehehe
jap,korg tgh cuti semester la..?


p/s:a lilbit awkward chatting here instead of other place..!

Mr.Roselane said...

owh.mey panai eh..hehe..otak mereng udah.ok.just do add my YM. todaro_86@yahoo.com.my.

Mrs Ambuyat said...

nampak mcm sedap lah..minta sikit

MiEmI..sTaR$HiNe.. said...

vitagen tu mi maw smuaY..nda maw mntak skit..hohoho..tmakY kn..

Mr.Roselane said...

hahhaha..xpe..mie amek semua ekk..leh tambah kalo x cukup,hehehe
memang sedap ni mrs.ambuyat..hehe..