Friday, June 19, 2009

Mengerang dari tirai kesakitan


Malam ni lutut terhantuk pada simen kt depan kedai 7eleven.turun je motor terus terhantuk..dah la byk awek2..terpaksa pura2 kebal (sebenarya sakit ).xpelah,janji macho.haha. sebenarya xdelah nak macho ke, tp sekurangnye x malu sgt, i mean..x kan lah sy nak mengerang kesakitan kt depan org..lgpun,boleh thn bah..xpe,,dah mengantok baru terngadah.haha..aduiii..xpe.,.korang betulkan la pepatah tu..saya tahu..saje je nk kasi korang homework..disingkat cerita,sy pun pegi la kelinik (ejaan x betul ),nak minta ubat..sampai je kt kaunter..sy blur..x terkeluar kata2..lidah terkelu.memori x berfungsi dgn elok kot..sampai awek farmasi ketawa.haha..ilex la..kaki aku sakit la wei..kata org sakit tu dtg dr kaki ke kepala..haha.tat y blur seketika.takut juga nk masuk jumpe doktor..bukan apa,,x tahu apa nak kata kt doktor nanti..sakit apa dik?haha..dah la kaki x de kesan pun..tp sakitnya di dalam bah..kejap lg kuar la si bengkak tu..alah..ckp je la..lgpun kaki aku memang sakit pun..lalu dia bagi aku ubat berbentuk kapsul..Dyfenamic ..iaitu sejenis ubat metenamic acid...aku tanya juga kat kak dahlia,nape doktor x bagi ubat sapu luar je..dia kata.."mybe lan punya bengkak dah vasolidate and blood perfusion into interstitial.jadi kalau bagi kapsul (ubat) @ injection..ubat tu terus masuk dalam blood vessel, so cepatlah dia act."owhh..gitu rupanye..bila bis stdy nanti mesti bakal jadi doktor yg bagus..thank sis dahlia..

Aku kemudianye merayap masuk dalam ruang maya..jari2 ligat mengetuk kepala tetikus ni..kesian juga aku tengok..asyik kena ketuk oleh jari je.hehe..xpelah..memang keja ko..aku mula menyelinap masuk ke blog2 org.entah sapa empunya..aku pun xtau..macam2 rasa ada..seronok n gumbira,ketawa..bila baca blog org.. bila fikir balik ..sebenarnya blog ni dpt dijadikan rujukan dan ingatn bila dah tua nanti..boleh baca balik kenangan dan catatan yg lepas2..kira ni monumen bertulis la..hahahha..apa2 je la..alright then, mata dah x seiringan dengan keinginan aku..kalo diikutkan aku..aku nk je ketuk2 keypad laptop2 smpai pagi..tp kesian pula kt mata..mata sy x seiringan dgn keinginan saya.kepada peminat blog saya (ada ke peminat saya )hehehe..good nitezz.z.z.z.z.Z

0 comments: