Thursday, April 30, 2009

Hening of USM


USM telah diserang!betul ke? sebenarnya usm mula kosong.suasana tak ubah seperti kampung yg diserang Garuda gergasi.Kini, tiada lagi suara-suara penghuni yang cuba menYUMBANGkan suara.penghuninya kelihatan bisu sekali! Kafe ditutup seawal petang ketika matahari cuba bersembunyi di balik awan-awan kelam.Kemudianya waktu yg tadinya terang berubah menjadi gelap tiba2.aku betul2 bisu kini.esok merupakan hari keramat buat aku,kerana esok merupakan hari pertama cuti bermula. Argghh.aku peduli apa,lantas tgn kiri ku mula menyambar sebungkus maggi dek kerana kafe sudah tidak berpenghuni.lauk ayam entah berlari ke mana, kebiasaanya time begini ayam2 ini dilamar oleh penghuni desa..kini aku sedar,rupanya aku baru bangun tido.mengarut.haha!

4 comments:

Ratu Sulaman said...

aku ke'saspen'an. haha... saspen sungguh cerita mu ni lan...

anyway, 4 mei nanti kena g buat ROS, jangan ko terlajak tdo tym tu suda. hehehe

Roselane said...

haha..jan risau..x tido punye.hehe

Mrs Ambuyat said...

aiks..dah tukar templet..bagus2 ada kemajuan..wat lah ruangan chat.. ;)

anyway..usm sememangnya telah menjadi satu tempat yang sunyi...huuuu2

Mr.Roselane said...

hehe.coming soon.yeah.sunyi sepi,apo nak di kato.